Dobrodošlica

Dobrodošli na druženje i ćaskanje

среда, 15. август 2012.

SOVA! makrame stil -zavesa


I evo konačno posle nekih četiri meseca posla ja konačno završih ovu zavesu. :)
Ma nije to tako teško ali je malo vremena pa tu je i odmor i.t.d. Počela sam je krajem aprila i u početku je išlo brže - radila sam po 3-4 ova kaiša dnevno jer za izradu jednog je potrebno sat vremena pa dok izmerim konac isečem i dr. A ja nisam mogla da radim svakog dana jer sam pre podne na poslu pa nkad je prošlo i po nedelju dana da ništa ne pipnem. Nego evo konačno fanfara i zadovoljna sam kako je ispalo. Makrame rad znam odavno o zavesa mi je pala na pamet slučajno. Sovu sam osmislila sama i nacrtala šemu na papiru po kojoj sam radila. Vi prosudite da li sam uspela !!


Makrame čvorovi su spiralni i ravni čvor. Evo izbliza..


1 коментар:

  1. Predivno, pokušala bih i sama napraviti takvu zavjesu, međutim nisam nikada do sada radila s time...svaka čast!

    ОдговориИзбриши